Biztosan, sokan láttak már alacsonyan repülő légi-járművet Sokak szemében, ez öncélú, exhibicionista, vagánykodás, amit kizárólag repülőnapokra kellene tartogatni!

A valóság már többször bebizonyította, hogy ez nem így van!

Az 1930-as évek végére Nagy-Britania már komoly és megbízható ” RADAR “- lokátor hálózatot épített ki országszerte, főleg az ország keleti határainak megfigyelésére, mivel nem bíztak a III. birodalom ígéreteiben

A ” RADAR ” lényegében nem más, mint rádióhullámok kibocsátása és ( a visszavert jeleket ) azt egy vevő berendezéssel fogni, feldolgozni statisztikai adatokká visszaalakítani. / magasság, távolság, irányszög. /

Hogy csökkentsük a ” visszavert jelet “, több módszer is létezik:

  • Csökkentjük a légi-járművünk szerkezetében található fém, arányát.
  • Csökkentjük a repülőgépünk felületét.
  • Alacsonyabb repülési profilt alkalmazva ( magasság ).
  • Speciális “stealth” ( lopakodó ) technológia alkalmazása.